itchymoto: (bitch mode)
[personal profile] itchymoto
After going so long without writing up a journal entry it feels weird to try and do one again, and I gotta say…I do feel less like wanting to talk about my life than I did back then since things feel so much crappier nowadays. XD

Like…I don’t want to go into too much detail about this place because it’s just embarrassing and frustrating to talk about, and I’m pretty ashamed of how I live. lol
It’s like an episode of Hoarders here…not because I have huge mountains of shit lying around, but more like what the places look like after everything starts being cleared out. And also just the general depressed/hopeless mood there is about living somewhere where everything’s old and falling apart/broken, and having to find ways of working around it or just dealing with it. :/ The stove/oven hasn’t worked in a long time since the propane it ran on isn’t being refilled anymore (the tank is SO heavy and hard to move and was also expensive to fill, and there was a leak somewhere in the line so it was just…given up on at around the same time the shitty shower broke) and the kitchen is tiny and crappy and there’s no counter space….so all I eat is pre-made shit, microwaveable food (soup, ravioli, TV dinners, burritos, etc) and “snack/junk food.” And this is why I go out to eat so often. XD

Whenever we move (whenever that is 🙄) I’m looking forward to balancing out the junk food a lot more and eating better stuff…as well as trying to actually cook things! (I so desperately want and look forward to trying to cook! I never did much while the stove still worked, and I really want to now. ;_;)

My internet keeps going out a lot lately and has also been going pretty slow, so there’s that too. :/ Last night it was out and didn’t come back for like 10 hours. 😖 This internet company is complete shit and I see nothing but people having similar complaints about all this, and how all our data so quickly and mysteriously runs out even when it’s not being used, and I’m also looking forward to the day I can cancel this shit, too.

LOL, well now that ALLLL of that bitching is out of the way (jfc, sorry about all that XD)…IDK, sometimes I feel like putting some of my writing online (and this would be a good place to put it!) but I’m embarrassed about that too since 1.) I’m gross and a lot of it is dirty, 2.) it’s just a bunch of Luca/Mac stuff anyway XD, and 3.) I’m REALLY not confident in my writing skill at ALL and I think it’s terrible. 👎 So far the BF is the only one who reads any of it, and he tries to tell me that it’s not bad, but well…I know he doesn’t read very much (nor do I) so it’s not like there’s much to compare it to, so his standards aren’t very high. XD I guess I’ll just have to think about it. :/
From:
Anonymous( )Anonymous This account has disabled anonymous posting.
OpenID( )OpenID You can comment on this post while signed in with an account from many other sites, once you have confirmed your email address. Sign in using OpenID.
User
Account name:
Password:
If you don't have an account you can create one now.
Subject:
HTML doesn't work in the subject.

Message:

 
Notice: This account is set to log the IP addresses of everyone who comments.
Links will be displayed as unclickable URLs to help prevent spam.

Profile

itchymoto: (Default)
Itchy
July 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 2017

Expand Cut Tags

No cut tags